Arızalı Ürün Gönderimi

Arızalı olduğunu düşündüğünüz ürününüzü Comeks Destek Merkezine teslim etmeden önce;
 

"Şikayetinizi en doğru bir biçimde anlamak ve size daha kısa sürede servis hizmeti almak amacıyla hazırladığımız “Arıza bildirim formunu” eksiksiz olarak doldurunuz. Ürününüzü ister kargoya verirken, isterseniz kendiniz getirirken bu formu ürün beraberinde vermeniz bekleme sürenizi kısaltacaktır.


Arıza bildirim formunu doldurmak için tıklayınız.
 

Ayrıca faturanızın ve kaşeli garanti belgenizin bir fotokopisini de arıza bildirim formuna ekleyerek ürününüzle beraber bize ulaştırmayı unutmayınız. Aksi durumda garanti dışı ücretli servis prosedürü uygulanacak ve cihazınıza ücretli servis hizmeti verilecektir.


Son olarak, arızalı olabileceğinden şüphe duyduğunuz ürüne ait aksesuarları da bize ulaştırabilirsiniz.
Aksesuarlar sağlam ise bize teslim etmenize gerek yoktur.


Özetle; Arızalı olduğunu düşündüğünüz cihazınızı bize gönderirken;

1. Arıza bildirim formunu
2. Faturanızın ve kaşeli garanti belgenizin bir fotokopisini
3. Arızalı olabileceğini düşündüğünüz aksesuarlarını

Ulaştırmanız gerekmektedir.


Uyarılar:
 
1. Tamir sırasında cihazınızın içindeki bilgiler (resim, müzik, video, rehber vb. dosyalar) silinebilir. Bu yüzden cihazınızı bize göndermeden önce yedekleyiniz. Servisimizde sizin adınıza yedekleme işlemi yapılmamaktadır. 


2. Eğer ürünü kargo ile gönderecekseniz, kargoda hasar görmemeyecek, kırılmayacak şekilde bir ambalajlama yapınız.

3.Firma adına gönderilen ürünler mutlaka sevk irsaliyesi ile gönderilmelidir. Sevk irsaliyesi olmayan ürünler teslim alınmayacaktır.

4. Comeks teknik servisine kargo yoluyla gönderilen her ürün, kargoyu getiren kuryenin gözü önünde kontrol edilerek açılmaktadır. Anlaşmalı kargo şirketimiz olan Sürat kargoyu kullanınız.

Servis hizmetleri hakkında sık sorulan sorular için tıklayınız